Huomioitavaa

- Tilausta tehdessäsi tiedät, että tuotteet ovat merkkikohtaisia, kuten insuliinipumpun tuotteet, sekä verensokerimittarit ja ketoliuskat. Kysy helposti puhelimitse/ WhatsApp +358 50 5330 443 tai sähköpostilla [email protected]

- Avaamattomat tuotepakkaukset ovat palautuskelpoisia. Tuotepalautuksista sovittava erikseen.  Lue Yleistä - tilausohjeet läpi ennen tilauksen tekemistä


Yleistä

Noudata oman lääkärin tai hoitajan antamia hoito-ohjeita. Jos olet epävarma tuotteen sopivuudesta sinulle, voit olla meihin yhteydessä. Sinua auttavat sairaanhoitajat, joilla on diabeteshoitajan pätevyys ja vankka työkokemus diabeteksen hoidosta. Voit varata ajan diabeteshoitajalle ennen tuotteen valintaa ja voimme yhdessä miettiä juuri sinun tarpeisiisi sopivan tuotteen. Lue lisää www.diabetessara.fi

Verkkokaupassa myynnissä olevien tuotteiden tarkoitus on tukea henkilön yleistä hyvinvointia.

Tutustu ennen tuotteen käyttöönottoa tuoteselosteeseen sekä paketissa olevaan käyttöohjeeseen.

Ti­laa­mi­nen ja mak­sa­mi­nen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.diabetessara.fi



Tilauksen voi myös tehdä sähköpostitse [email protected]


Mak­su­ta­vat

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit (POP), Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, maksukortit sekä Collector-lasku.

Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Yrityksille ja julkisen sektorin laitoksille toimitetaan tuotteita myös laskulla. Tilauksessa tulee olla yrityksen Y-tunnus. Ilman Y-tunnusta tulleita tilauksia emme voi toimittaa. Maksu tulee suorittaa 14 vrk:n kuluessa.



Pa­lau­tu­seh­dot

Kaikista palautuksista on aina sovittava asiakaspalvelun kanssa etukäteen. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Avatuilla tuotepakkauksilla ei ole palautusoikeutta.

Tuotteen palautus on maksullinen. Asiakas itse kustantaa palautuksen kokonaisuudessaan. Asiakkaan käyttäessä poikkeavia toimitustapoja tuotetta palauttaessaan (esimerkiksi pikatoimitus), vastaa asiakas näistä kuluista täysimääräisesti itse.

Veloitamme hinnaston mukaisen toimitusmaksun noutamattomasta lähetyksestä, joka palautuu meille takaisin.

Asiakas vastaa tilaukseen liitettyjen yhteystietojen oikeellisuudesta.


1. TILAUS-JA MAKSUEHDOT

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.diabetessara.fi

Tilauksen voi myös tehdä sähköpostitse [email protected]

Kaikki verkkokaupan kautta tehdyt tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.



Mak­su­ta­vat

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit (POP), Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, maksukortit sekä Collector-lasku.

Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Yrityksille ja julkisen sektorin laitoksille toimitetaan tuotteita myös laskulla. Tilauksessa tulee olla yrityksen Y-tunnus. Ilman Y-tunnusta tulleita tilauksia emme voi toimittaa. Maksu tulee suorittaa 14 vrk:n kuluessa.



Maksaminen verkkomaksulla

Paytrail verkkomaksu

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com


Collector Lasku/Osamaksu

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Jotta voisit maksaa laskun osamaksulla ja solmia tililuottosopimuksen, sinun täytyy maksaa vähimmäissumma laskun eräpäivään mennessä sekä allekirjoittaa luottosopimus Collector Bankin kanssa. Katso osoitteesta (oma.collector.fi) miten allekirjoitus tehdään.

Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

Maksaminen etukäteen tilisiirrolla
Ostokset voi maksaa etukäteismaksulla DiabetesSara verkkokaupan tilille. Kun olet vahvistanut tilauksesi, lähetämme laskun, viitenumeron ja tilaustiedot automaattisesti sähköpostiisi, mikäli antamasi sähköpostiosoite on voimassaoleva ja toimiva. Tilauksen käsittely alkaa heti, kun tilisiirto näkyy yrityksen tilillä, pankkiyhteyksistä riippuen 1-3 arkipäivää maksamisesta.



2. REKISTERÖITYMINEN


Asiakas voi halutessaan rekisteröityä DiabetesSara verkkokaupan asiakkaaksi. Asiakas voi tilata tuotteita myös rekisteröitymättä. Rekisteröitymisen tai tilauksen yhteydessä annettuja yhteystietoja käsitellään luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta ulkopuolisille.



3. TOIMITUSAIKA



Arvioitu toimitusaika on 3-14 päivää. Pidemmistä toimitusajoista pyritään ilmoittamaan sähköpostilla. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa olennaisesti myöhästyvä tuote ilmoittamalla siitä meille. DiabetesSara verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.


4. TOIMITUSTAVAT

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Voit valita eri toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Ilmoitamme lähetyksen seurantatunnuksen asiakkaalle sähköpostitse, kun tilaus toimitetaan kuljetukseen. Asiakas saa ilmoituksen lähetyksen noudosta tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjeitse. Mikäli yhteystiedoissa on virhe, pyydämme asiakasta olemaan yhteydessä asiakaspalveluun.


Suurin osa tilauksistamme toimitetaan postipakettina. Tilauksen toimittaminen kirjelähetyksenä onnistuu vain, jos paketin enimmäispaino on 500 g ja enimmäispaksuus 30 mm. HUOM! Otathan huomioon mahdolliset olosuhteet tilatessasi tuotteita postilaatikkoon. Esimerkiksi sensoreita ja mittausliuskoja ei ole hyvä tilata postilaatikkoon, jos ne jäävät pitkäksi aikaa ulos kovaan pakkaseen tai kuumaan auringonpaisteeseen.

Postipaketin voit itse noutaa Postin noutopisteestä, kun sinulle parhaiten sopii: Nouto SmartPOST pakettiautomaatista.

Paketin voit tilata myös Pikkupakettina tai Kotipakettina; Lue lisää Postin toimitustavat: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/vastaanota/lahetysten-vastaanottaminen.html


Toimituskulut
Toimituskulut ovat 9,50 eur sis ALV / lähetys.
Postituskulut
Postituskulut veloitetaan pakettilähetyshinnan mukaan, jonka määrittää Posti Oyj.
Päivän hinnoittelun voit tarkistaa www.posti.fi/hinnasto
Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.
Ti­lauk­sen seu­ran­ta
Voit seurata sähköpostia, kunnes olet saanut tilauksen. Tilauksia koskevissa asioissa otamme ensisijaisesti yhteyttä sähköpostitse. Mikäli et ole saanut tilausta runsaan kahden viikon sisällä, ilmoita siitä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai puhelimitse.
Tilattavien erikoistuotteiden toimitusaika voi olla pidempikin kuin kaksi viikkoa, riippuen valmistajan toimitusmahdollisuudesta, mutta pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen.
Toi­mi­tuk­ses­sa rik­kou­tu­neet lä­he­tyk­set
Valitettavasti kuljetusyhtiöt eivät huolellisesta pakkaamisesta huolimatta onnistu aina kuljettamaan paketteja ehjinä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Lue lisää: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/vahingonkorvauslomake


Posti Pikkupaketti
Toimitus päiväpostin mukana.
Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä
postilaatikkoon/-luukkuun, jos paketti on liian kookas se
toimitetaan noudettavaksi lähimpään postiin.

Postipaketti
Nouto postista, saat viestin kun paketti on
noudettavissa postista. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen
kautta pakettisi etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti
Green-lähetyksenä.

Smartposti pakettiautomaatti
Voit noutaa sen valitsemastasi
Smartpost-automaatista. Saat ilmoituksen, kun paketti on
noudettavissa. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta pakettisi
etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green-lähetyksenä.

Posti Kotipaketti
Pikatoimitus kotiin. Saat ilmoituksen, kun
lähetys on kuljetuksessa. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksella
tilauksesi etenemistä.


5. PALAUTUS- JA VAIHTO-OIKEUS

Tuotteilla on 14 päivän palautus-ja vaihto-oikeus. Vaihto-oikeus ei koske käytettyinä myytäviä eikä alennushintaisia poistotuotteita. Tuotteiden täytyy olla avaamattomia ja käyttämättömiä.

Hyvitämme palautetun tuotteen hinnan asiakkaalle vain, jos se on myyntikuntoinen. Jos pakkaus on avattu, tuote ei ole myyntikuntoinen. Hinnan palautusta varten asiakas toimittaa palautuksen yhteydessä tilinumeron, johon palautus voidaan suorittaa.

Jos epäilet tuotteen olevan viallinen, ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluumme.

Ennen palautuksen lähettämistä tulee ottaa yhteys asiakaspalveluun. Palautetussa tuotteessa täytyy ilmoittaa palauttajan yhteystiedot paketin mukana.

Otathan yhteyttä ennen mahdollista tuotteen palauttamista sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(at)diabetessara.fi . Ennakkolähetyksiä emme lunasta.


6. HINNAT


Hinnat sisältävät voimassaolevan arvonlisäveron. Tuotteet myydään verkkokaupassa kulloinkin esillä olevilla hinnoilla.


7. FORCE MAJEURE

DiabetesSara verkkokauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai viivästyy meidän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan seikan kuten sodan, luonnonmullistuksen, vienti- ja tuontikiellon, viranomaisen päätöksen, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisen, työselkkauksen ja muun palvelun tuottajan tai sen hankkijoiden toimintaa vaikeuttavan tai toiminnan estävän seikan vuoksi.


8. RIITATAPAUKSIEN RATKAISU

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuvien riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.